شروع

دلم تنگ شده برای نوشتن . ازاینکه سالها به اجبار نوشته هایم را فقط شب ها در ذهنم مرور کردم خسته شدم. هر شب با چشم بسته ، توی ذهنم ، کلی حرف میزنم و فردا صبح همه اش یادم رفته. آلزایمر همه گیر این روزهای ادم ها ، گریبانگیر من هم شده . شاید در پست های دیگر بیشتر ازش حرف بزنم.

فعلن خوشحالم برای این شروع . کلی حرف دارم برای گفتن و البته کلی ترس .

بیشتر میگویم بعدترها . . .

نظرات 3 + ارسال نظر
مرتضا نیک چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:27 ب.ظ

خوشحالم بسیار

ممنونم بسیار .

مهشید دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:41 ب.ظ

وای پگاه پگاه پگاه نمیدونی چقدر ذوق کردم وقتی کنار عکس کاربریت علامت وبلاگ رو دیدم ،اول فکر کردم برای سپهره وقتی دیدم مال خودته یه جواریی خوشحال تر شدم، همیشه حس میکردم که قشنگ مینویسی نوشته هات به دل میشینه چون بی تکلفه
دوست هنرمندم ، این شروع زیبا رو بهت تبریک میگم و برات آرزوی موفقیت دارم

ممنون مهشید جونم. لطف داری . من هم برای تو و آریای عزیز موفقت آروز میکنم.

مدیریت www.gxl.ir سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:42 ب.ظ http://www.gxl.ir

سایت www.gxl.ir به فروش میرسد قیمت هم مناسب است برای اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه کنید یا میتوانید با شماره روبرو با ما تماس حاصل فرمایید
09388052208

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد