"آوا"ی زندگی

سلام

روزهای پرتنشی را گذراندیم. روزهایی که آرامش گم شده بود در هیاهوی اتفاقاتش. شاید عجیب هم بود اما گذراندیم. شاید برای من ساده تر بود از نگاه تو . . .

رفتن و آمدن آدم ها برایم ساده شده ست. همانقدر که ناراحتی ام عظیم نیست ، خوشحالی ام هم. و این می دانم سخت است برای دیگرانی چون تو. فاصله ها و دور بودن از آدم های دوست داشتنی زندگی ام آنقدرها آزارم نمیداده هیچوقت و حالا هم.

سفر هم برایم دردآور نبوده هیچوقت. گفتی من هیجان دارم برای سفرهایم و گفتم دیگر برای هیچ سفری هیجان نخواهم داشت. فقط دور شدنش را میخواهم و گم شدن در مکانی جدید که هیچ جا جدید نیست وقتی ذهنت و قلبت پر از یاد باشد و دهانت پر از آه !

و خوب میدانی این روزهایم سرشار از "آوا"یی خواستنی ست. آوایی روح بخش و جان افزا. آنقدر که هر چه بخواهد آرامشش را بر هم بزند دور میکنم از خودم. حتی اگر بر خلاف خواستم باشد این دور شدن ها.  یادم بینداز بعدها بگویمش آنقدر که من مدیونش هستم او هیچ دینی بر من نخواهد داشت! این همه که بودن او حتی در حد شنیدن ضربان قلبش و ضربه های بدنش بر بدنم آرامم میکند ، بعدها مادر بودنم برای آرامشش شاید کافی نباشد.

میدانم "آوا"یم همه چیز را بهتر خواهد کرد. تو هم میدانی !!!!

نظرات 10 + ارسال نظر
هومن یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:33 ق.ظ

سلام به شما و آوا خانووم که از حالا برای مادر ؛دختری ها؛ می کند.
تا بوده همینطور بوده تنش ها جایشان را به آرامش می دهند.
و دیگر اینکه خوب است که آزار نمی بینی و همچنان سفر می تواند با خودش خیلی چیزها را بیاورد .
اینکه هرچه هم آرامش شما و آوا را خش می اندازد دور می کنی یک مادری تام و تمام است و این تازه اول عشق است بنشین تا آوا خانوم دنیا بیاید و آن وقت اول تماشاست.
همه می دانند که آوا و آواها برای بهتر کردن زندگی ها هستند و از حالا اولین تصوری که می توانم ازو داشته باشم با مسما بودن نامش است .خوش آوا خواهد بود ...حضورش شادباد میلادش پیشاپیش مبارک

مریم ( ماریا) یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:31 ق.ظ

آوای خوش زندگی نزدیک است ، صدایش را حتما می شنوی
بهترین ها را برایت آرزو می کنم پگاه جانم . تمام این لحظه ها مقدس است برای من هم دعا کن آرامش بگیرم ... گاهی تلخی های زندگی تلنگر می زند اما زندگی را باید زندگی کرد

ادریس یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 04:22 ب.ظ

بسیار خوشحالم برای شما و امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشد...

Sheyda دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:22 ق.ظ

May your newest arrival also bring with it much joy and happiness for you both as new parents. Wishing you and your new family all the very best... May this exciting
time be filled with lots of joyous and loving memories
xoxo

بهنام سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:08 ق.ظ http://gahgah.blogsky.com/

آواسادات زندگی

مدیر سایت جمعه 24 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:44 ق.ظ http://tasafar.ir

وب خوبی دارید
برای به اشتراک گذاشتن سفرهایتان به ما بپوندید.

مینا مامان کنعان دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 02:18 ب.ظ

سلام . پگاه جان . خیلی خوشحال شدم .
تبریککککک

فهیمه چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:40 ب.ظ

چقدر دلم میخواست از آوا اینجا بنویسی... چند باری هی میخواستم بپرسم چرا از آوا نمینویسی؟ ولی الان که خوندم خوشحال شدم. ارامش و خوشی های زندگی ات افزون دوست ماهمممم

baba پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 04:45 ب.ظ

بنویس از تمام آواهای غمگینی که روزی شادترین لالاییه کودکت میشوند..خواستن او در تو جنینی ست که این بار به دنیا می آید...

Mahdi جمعه 6 دی‌ماه سال 1392 ساعت 05:16 ب.ظ

آنقدر پیام آشنایان مرحم است که شرم از پیام یک غریبه دارم...
لاجرم می نویسم از دردی که بر ما قدر نهاد و ارزش و عزت بیافزود، تنهایی هایی که فهماند ارزش بی حد نفس خویش را که بی اعتنا بودم از آن و گرم سنگ تمام برای دیگران...
درود بر آنانی که با رفتنشان ما را روشن تر کردند...

بر وجودی جدید نیز تبریک و درود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد