مادر . . .

پر از تناقضم امروز . . . نفهمیدن کامل کلمه ای که نمیدانم هستم یا بودم ؟!!! احساس سرخوشی از آغوشی که برای تبریک روزم باز میشود در آغاز ، تمام شد!!!

روزی نگاهش کردم و گفتم :" کی میشه بزرگ شی و بفهمی و نقشه بکشی برام که چه جوری روزم رو تبریک بگی ؟؟!! " 

پر از حس بودن و نبودنم امروز . . . پر از تبریک دوستانی که حواسشان نیست کلمات چقدر دردناک می شوند گاهی . . . 

پر از حسرت شنیدن و مادر خطاب شدنم امروز . . .


پ.ن : همیشه شکرانه ی نعمت بودن مادرم را به جا می آورم  و روزش مبارک . . .


نظرات 4 + ارسال نظر
پریا چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:28 ب.ظ

پگاه عزیز دلم روزت مبارک .. تو همیشه یه مادری اینو یادت باشه یه مادر خوب و صبور و مهربون ..دعا میکنم بزودی اغوشت بروی یه فرشته آسمانی باز بشه کسی که روز مادر رو همیشه بهت تبریک بگه ...و قدر این همه فداکاری و صبر و عشق رو بدونه ...

نیلوفز پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:14 ب.ظ http://WLOOTOOS.BLOGFA.COM

اگرچه بودن فرزند معنای دیگری به مادر بودن می بخشد، اما به گونه مادر بودنت افتخار میکنم با پریا موافقم تو همیشه مادری چون این وجود دائمی سپهره که همیشه هست

نسیم پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:31 ب.ظ

همیشه مادری اگر نبودی اینهمه دلتنگی نبود.روزت مبارک

منا شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:45 ب.ظ http://radiomona.blogsky.com

گاه بی غرض تلخ می شویم. یک تبریک خشک و خالی دل خیلی ها را بدرد می آورد.
کودکانی که بهانه ای برای این روز ندارند
مادرانی که دلتنگند
و مادرانی که قرار نیست هیچوقت کودکی به دنیا بیاورند...
و ...

گاه چه تلخیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد